Distribuie acest articol!
Hyundai a mizat pe umorul negru, in promovarea noului model Veloster. O carte necastigatoare, cel putin in Olanda, unde spotul cu pricina a fost interzis. Paradoxal, avand in vedere ca Olanda nu este nici pe departe tara interdictiilor! Insa umorul morbid din respectivul spot justifica, dupa cum veti vedea, decizia de a interzice difuzarea reclamei.
Hyundai Veloster este configurat asimetric, in sensul ca usa din stanga spate a fost pur si simplu desfiintata, din ratiuni de securitate. Diferenta dintre acest model si unul clasic, din acest punct de vedere, poate echivala cu diferenta dintre… viata si moarte. Insa prin modul in care prezinta aceasta diferenta, cei de la Hyundai au mers cam prea departe!
Foto: captura YouTube.com
Distribuie acest articol!
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2018
Audi
auto
BMW
Citroen
concept
coupe
crossover
Dacia
electric
Europa
F1
facelift
Ferrari
Ford
Formula 1
foto
imagini
masini electrice
Mercedes
mini
noutati
oficial
Opel
Porsche
pret
productie
Renault
rezultate
Romania
Skoda
SUV
Toyota
vanzari
Volkswagen
VW
WRC