Editia 2018 a celei mai prestigioase competitii de anduranta la nivel mondial, cea de 24 de ore de la Le Mans, a avut o mare favorita la victorie – echipa de uzina Toyota. Din pacate pentru niponi, ei au concurat solitar in cea mai importanta clasa, LMP1, fiind singurul constructor implicat oficial in competitie.
Prin urmare, dubla reusita de Toyota este un succes fara glorie, avand in vedere lipsa rivalilor pe masura, ba chiar si regulamentul tehnic prevazut de organizatori pentru acest an, care a avantajat in mod evident prototipurile de uzina, dotate cu sisteme hibride.
Pe de alta parte, ghinionul avut in editiile precedente, devenit deja proverbial, a indreptatit echipa Toyota sa-si vada visul implinit anul acesta, indiferent de conditii. Echipajul castigator de anul acesta a fost format din Fernando Alonso, Sebastien Buemi si Kazuki Nakajima (numarul de concurs 8), al doilea clasat fiind celalat echipaj Toyota, format din Mike Conway, Jose Maria Lopez si Kamui Kobayashi (numarul de concurs 7).
Podiumul clasei LMP1 a fost completat de Rebellion Racing, cu echipajul Thomas Laurent, Mathias Beche si Gustavo Menzes. La celelalte categorii s-au impus G-Drive (Jean-Eric Vergne, Roman Rusinov si Andrea Pizzitola) la LMP2, Porsche GT Team la LMGTE PRO si Dempsey – Proton Racing la LMGTE AM.