Grupul Volkswagen are probleme cu sistemul eCall. Livrările noului Golf 8 au fost oprite

17 mai 2020



Se spune că un necaz nu vine niciodată singur. După problemele cu livrările întârziate ale noului model electric ID.3, oprirea forțată a producției din cauza pandemiei Covid-19 și, mai nou, demarajul ezitant din cauza cererii reduse, cei de la Volkswagen au o nouă problemă și se văd nevoiți să oprească livrările noului Golf 8.

Golf 8 are un debut de carieră tot mai complicat. Momentul lansării comerciale a fost rapid eclipsat de pandemia Covid-19, pentru ca acum livrările să fie suspendate din cauza unei probleme tehnice la sistemul de apelare în caz de urgență.

Presa germană relatează despre o problemă de software, care afectează funcționarea corectă a sistemului eCall, o dotare care a devenit obligatorie în Europa. Publicația Der Spiegel relatează că situația se va remedia abia la mijlocul lui iunie, iar până atunci livrările în Europa vor fi oprite. Oricum, este așteptată în zilele următoare o decizie a autorității federale de transport, KBA, vizând o actualizare software.

Avantajul utilizării de platforme tehnice comune are și un revers: problemele, atunci când apar, sunt pe măsură de mari! În acest caz, este vorba ;i de modelele similare de la Audi și SEAT, adică noile A3 și Leon, care au aceeași problemă cu asistentul electronic de urgență eCall, în timp ce la Skoda, se fac verificări care vizează noua Octavia 4.

Așadar, o nouă problemă de software care dă serioase bătăi de cap celor de la Volkswagen, după cea care a afectat livrările compactei electrice ID.3!