Peugeot are o nouă identitate vizuală
26.02.2021
        
Distribuie acest articol!   

Peugeot își schimbă logo-ul. Nu renunță la legendarul leu, ci doar la modul în care acesta este reprezentat grafic: nu va mai fi integral, ridicat, ci doar un profil al capului, așa cum a mai fost cândva emblema Peugeot, cu multe decenii în urmă.

O schimbare majoră, așadar, menită să marcheze o evoluție importantă pentru marca franceză și care a fost anticipată de conceptul e-Legend, expus la Salonul de la Paris, în 2018.

Leul este simbolul companiei Peugeot încă din 1858 și are legătură cu locul nașterii acesteia, regiunea Franche-Comté, din Franța. Leul ridicat, reprezentat integral, din profil, a fost folosit ca emblemă începând din 1975, cu două revizuiri stilistice, în 1998 și 2010.

Noua emblemă este o creație internă a celor de la Peugeot, reprezentată sub forma clasică a unui blazon. Sub numele Peugeot, scris în partea de sus, se află clasicul cap de leu, cu o coamă foarte bogată. Este, de fapt, o întoarcere în stil neo-retro la emblema din anii 60.

Noul logo se aliniază la actuala tendință din design, prin renunțarea la efectele 3D (degradeuri), în favoarea unui desen ”plan”, pe fond negru.

Toate aceste schimbări se vor regăsi și la distribuitorii Peugeot, care urmează să treacă printr-un amplu proces de transformare vizuală.

Cât despre modelele Peugeot, primul care va adopta noul blazon va fi 308, a cărui nouă generație va fi dezvăluită oficial pe 18 martie 2021.

Distribuie acest articol!