Volkswagen renunță la cel mai bine vândut produs al său, faimosul currywurst
18.08.2021
        
Distribuie acest articol!   

Așa cum am mai relatat aici, cel mai bine vândut produs al celor de la Volkswagen nu este un model anume de automobil, ci celebru cârnat bavarez, currywurst. În 2017, de pildă, constructorul de automobile a produs 6,7 milioane de cârnaţi currywurst, din care 40% au fost consumaţi la cantinele din cadrul fabricilor germane Volkswagen.

Recent, gigantul german a anunțat că demarează un program de trecere la meniu vegetarian, proces care presupune renunțarea la celebrul cârnat pe care nemții îl serversc feliat, acoperit cu pudră de curry şi ketchup.

Acest produs va dispărea din meniul cantinei de la Wolfsburg, pe măsură ce se va realiza tranziţia spre o dietă fără carne pentru angajaţi. Meniurile vor mai oferi doar carne de pește, din când în când.

”Revoluția” Volkswagen răspunde astfel la cererile tot mai numeroase, venite din partea angajaților, de a avea meniuri vegetariene și vegane.

”Această decizie este și în spiritul sustenabilității, deoarece un consum mai mic de carne pe săptămână contribuie și la protecția mediului”, se relatează în presa germană, care au avut acces la informații din interiorul Volkswagen.

Iar persoanelor frustrate de această schimbare, care și-ar dori să aibă în continuare, la prânz, excelentul cârnat Volkswagen, li se recomandă să apeleze la serviciile vânzătorilor ambulanţi de currywurst, aflați vizavi de uzina de la Wolfsburg.

Distribuie acest articol!