O data cu revizuirea logo-ului si a indentitatii de brand, Citroen vizeaza si o repozitionare pe piata, cu scopul de a-si consolida prezenta segmentul premium. Proiectul vizeaza lansarea unei noi linii de modele, denumita DS. Prima aparitie este Inside, prezentat la inceputul acestui an, ca si concept.
Citroen propune acum o noua versiune a acestui model, care prefigureaza prima sa oferta din linia DS. Prin aceasta versiune, avem acces si in interiorul haute-couture al viitorului DS Inside. Asemenea versiunilor anterioare, si conceptul in nuante de gri anunta finisajele deosebite, de care vor beneficia toate modelele din linia DS.
Scaunele, care beneficiaza de finisaje realizate manual, sunt creatii originale. Aspectul lor evoca bratarile de ceasuri scumpe, remarcandu-se pielea in degrade a spatarelor, pornind de la negru profund si ajungand la bej. Bordul cu linii fluide are comenzile dispuse conic, iar volanul cu diametru redus si scaunele joase confera o senzatie dinamica. Toate elementele din interior, de la detaliile negre cromate la carpetele elegante, exprima distinctie.
DS Inside beneficiaza de un plafon in piele de culoare ivoire, personalizat cu monograma liniei DS (Different Spirit). Acest element prefigureaza gama larga de personalizari ce vor fi propuse pe modelul DS3. " Ne-am jucat cu logo-ul nostru si cu forma triunghiulara, integrandu-l intr-o grila grafica, si astfel a luat nastere monograma DS. D-ul a fost desenat prin competarea logo-ului nostru, iar S-ul printr-un efect de oglinda", dezvaluie Mark Lloyd, responsabilul proiectului de stil.
Culoarea gri a noii versiuni DS Inside a fost obtinuta printr-un efect de perlare foarte fin, pentru a obtine un efect "inghetat". Asociata unor rotunjimi feminine, aceasta culoare delicata atrage si pastreaza lumina. Silueta conceptului DS Inside este in acelasi timp puternica si rafinata, compacta si dimanica, fiecare linie denotand creativitate.