Dupa ce a produs peste 3,3 milioane de automobile, printre care si versiunea cabrio a celebrei broscute Volkswagen, Karmann a oprit definitiv productia. Infiintata in 1901, compania germana s-a specializat, dupa 1949, in productia de versiuni cabrio pentru diversi constructori germani. Ultima varianta decapotabila Audi A4, de pilda, era produsa de Karmann. De asemenea, arcul de securitate escamotabil, folosit in premiera de Mercedes, pe SLK, este o inventie Karmann.
In ultimul an comenzile s-au redus dramatic, iar constructorii au reziliat contractele de productie. Din aprilie, aici se mai fabrica doar un singur model, pentru Mercedes. Punctul final l-a constituit, saptamana aceasta, ultimul cabrio care a parasit linia de montaj Karmann, un CLK negru, moment imortalizat pentru posteritate, in imaginea alaturata.
Karmann va incerca sa depaseasca acest moment critic concentrandu-si eforturile pe furnizarea de subansamble. In mod special, compania va produce capote pentru diversi constructori. Circa 4.500 de persoane lucreaza in prezent la Karmann.