Evenimentul de lansare a marcat inceperea comercializarii unui model care, la nivel mondial, din anul 1975 si pana la sfarsitul lui 2008 s-a vandut in 10,54 milioane unitati. In Romania, din 1998 pana in prezent s-au comercializat generatiile 3 si 4 ale modelului, cu peste 50.000 unitati vandute.
Volkswagen pune accentul la noul model pe pret, design, calitate. Pretul de pornire este de 10.552 euro (cu TVA), 16.998 euro, in cazul echiparii de top Highline si a motorizarii diesel de 1,6 litri cuplata la o cutie de viteze automata de tip DSG. Polo dispune de 3 linii de echipare (trendline, comfortline, highline) si 6 motorizari (3 diesel, 3 benzina) in prima faza, urmand ca spre sfarsitul anului sa mai apara 2 motorizari (1.2 TSI 105 CP si 1.4 TSI 170 CP).
“Noul Polo a aparut in cel mai potrivit moment si vine cu noi standarde in clasa compacta. Se deosebeste de modelul anterior printr-un design simplu, elegant, sportiv, dinamic, emotional, perfect. Cu noul model, Volkswagen lanseaza nu numai un nou model, ci si noul aspect al gamei. Tin sa evidentiez: cutia DSG inovatoare cu 7 trepte este disponibila pentru prima data la modelul Polo”, spune Matei Albulescu, brand manager Volkswagen.
Daiana Stoicescu, PR Volkswagen completeaza: „Cu noul Polo, siguranta atinge nivelul clasei superioare; avem 5 stele conform noilor standard, mult mai stricte si mai detaliate, pentru testele EuroNCAP, ESP in versiunea standard de echipare – pe toate pietele importante din Europa, airbag pentru zona capului si toracelui in versiunea standard de echipare. Varianta TDI este mai economica cu pana la 15%, iar cea TSI cu pana la 20%. In 2009 vor fi disponibile deja 7 motoare pentru noul Polo, iar 5 dintre acestea sunt noi".