Printre cele mai prestigioase noutati prezentate anul acesta, la Salonul de la Beijing, se numara si versiunea revizuita a varfului de lance de la Daimler, superluxoasa limuzina Maybach. Resuscitata de Mercedes, din dorinta de a avea un concurent pe masura pentru celebra marca britanica Rolls-Royce, aflata in prezent in portofoliul rivalilor de la BMW, Maybach n-a reusit pana acum sa se ridice la nivelul sperat de grupul german. Mai mult, au existat si zvonuri cu privire la retragerea sau chiar vanzarea marcii.
Dar Maybach merge mai departe, chiar daca drumul este extrem de dificil. Noul facelift nu aduce modificari majore. Dupa cum puteti vedea in galeria foto de mai jos, un ochi care nu este familiarizat cu detalile celebrei limuzine va identifica cu destula dificultate noutatile aplicate. Grupurile optice au fost retusate destul de discret si au primit lumini de zi cu tehnologie LED. Elementul de noutate la exterior este completat de jantele redesenate. Imensul motor V12 bi-turbo dispune acum de 630 CP pentru modelul S, cu 18 mai mult decat la vechea varianta. La fel ca pana acum, limuzina Maybach este disponibila in versiunile 57, 62 (marita) si Landaulet (caroserie deschisa).