Anul 2010 a fost extrem de bun pentru Ferrari, cu multe rezultate care le depasesc pe cele inregistrate in 2008, considerat a fi cel mai reusit an al marcii. 6.573 de masini au fost livrate retelei de vanzari, ceea ce reprezinta o crestere cu 5,4% fata de 2009 si in acelasi timp un record de vanzari anual pentru Ferrari. Acest rezultat excelent poate fi atribuit in principal cresterii extraordinare inregistrate pe pietele emergente, in special in Asia, precum si revenirii pietei Statelor Unite la niveluri record.
Veniturile nete pentru acest an au ajuns la 1.919 milioane euro (+7,9%) iar profitul comercial al anului a ajuns la 302,7 milioane euro (+26,9%). A crescut, de asemenea, si profitabilitatea: ROS (rentabilitatea comerciala) a atins 15,8%, unul dintre cele mai bune rezultate din istoria Ferrari. Acest numar este cu mult mai mare decat media industriei auto si se apropie de cel din sectorul bunurilor de lux.
Rezultatele se datoreaza imensului succes inregistrat de diferitele modele din gama. California, de exemplu, castiga din ce in ce mai multi clienti datorita sistemului HELE, care, in combinatie cu tehnologia Stop&Start, reduce emisiile de CO2 cu 23% si garanteaza maximum de eficienta prin controlul inteligent al tuturor componentelor masinii. 458 Italia a fost pus in vanzare in 2010 si a captat imediat atentia pietei si laudele criticilor, pentru a deveni modelul de referinta in segmentul sau, primind cele mai ravnite premii din industria auto mondiala. Editia limitata 599 GTO s-a dovedit a fi de asemenea de mare succes, toate exemplarele de 599 fiind vandute chiar inainte ca masina sa fie prezentata oficial la Salonul de la Beijing. La randul lor, serviciile de personalizare Ferrari si-au adus o contributie semnificativa, un al nou atelier fiind deschis la Maranello, alaturi de unul in Tokyo si altul in New York.
Defalcand vanzarile pe arii geografice, piata chineza a crescut cu 43,6%, stabilind un nou record, cu aproape 300 de masini vandute. Daca adaugam Hong Kong si Taiwan si luam in considerare asa-numita zona a Marii Chine, totalul ajunge la 478 de masini (+23,8%). Acest numar plaseaza piata asiatica pe locul 4 in lume in materie de vanzari. Tarile din Orientul Mijlociu au avut, de asemenea, rezultate extraordinare. Au fost vandute 349 de masini, nivelul excelent de anul trecut fiind mentinut in ciuda conditiilor economice nefavorabile.
Statele Unite au stabilit la randul lor un nou record, inregistrand o crestere cu 12,7% in urma vanzarii a 1.576 de masini. America de Nord ca intreg (inclusiv Statele Unite si Canada) si-a confirmat pozitia sa ca piata principala, reprezentand 26% din vanzarile mondiale. Pietele europene, care nu au beneficiat de pe urma mult-asteptatei reveniri economice, au ramas totusi foarte stabile. Semnele care vin din Europa de Est sunt de asemenea pozitive. Desi regiunea este inca secundara ca importanta in termeni de vanzari totale, ea a inregistrat o crestere de aproape 5%.