Renault, ca de altfel oricare alt mare constructor de automobile, trebuie sa evite riscul canibalizarii marcilor. Daca rivalii de la Volkswagen au rezolvat problema prin intarzierea programata cu care transfera solutiile tehnice de ultima ora spre marcile satelit Skoda si SEAT, francezii aleg o alta metoda: abordarea unor stiluri diferite. Aceasta va fi viziunea Renault pe viitor, a anuntat Laurens van den Acker (foto), seful de design de la Renault, intr-un interviu acordat publicatiei Automotive News.
In timp ce Renault va deveni un automobil mai emotional, Dacia va aborda un stil diferit, mizand in primul rand pe ratiune. Pare o decizie logica, avand in vedere ca cei care cumpara un model Dacia o fac in primul rand din pragmatism. In incercarea de a cuceri noi cumparatori, Dacia va adopta in viitorul apropiat “un look mai nordic, mai germanic, totodata mai robust”, a precizat van den Acker. Probabil ca noul stil Dacia va putea fi descoperit incepand cu noutatile asteptate pentru 2012 – un monovolum compact si o mica utilitara.