Raliul Aradului 2011 a marcat o premiera pentru sportul cu motor de la noi, pentru ca a contat ca etapa atat in CNR, cat si in campionatul intern din Ungaria. Competitia a oferit un spectacol surprinzator, in care podiumul a fost disputat pana pe ultimii kilometri.
Etapa a sasea din Campionatului National de Raliuri 2011 s-a disputat pe macadam, pe o lungime totala de 493,20 km, cu 11 probe speciale, totalizand 124,60 km. La start s-au aliniat 92 de echipaje.
La volanul unui Mitsubishi-ul Lancer Evo IX, Valentin Porcisteanu a castigat Raliul Aradului 2011 si a preluat din nou sefia clasamentului general, dupa ce, in urma incidentului de la Sibiu, pierduse prima pozitie. Un parcurs excelent, care marcheaza si cea de-a treia victorie a sa in acest sezon.
Bogdan Marisca a facut o cursa excelenta si s-a mentinut drept unul dintre liderii clasamentului pe parcursul tuturor probelor speciale, in final clasandu-se pe locul al doilea pe podiumul competitiei.
Marco Tempestini si-a mentinut a treia pozitie inca de la jumatatea raliului, insa pe ultima proba a pierdut trei minute, dupa ce a fost nevoit sa faca reparatii de urgenta pentru a ajunge in parcul de service. De problemele lui Tempesta a profitat Titi Aur, barladeanul reusind o clasare in extremis pe podiumul de la Arad.
Urmatoarea etapa din CNR 2011, Raliul Tara Barsei, se va desfasura in perioada 2-3 septembrie, la Bucuresti si Brasov.
Clasament general FIA (clasele 1-10):
1. Valentin Porcisteanu – Dan Dobre (Mitsubishi Lancer Evo 9) 1h19’09,5”
2. Bogdan Marisca – Sebastian Itu (Mitsubishi Lancer Evo) 1h19’53,3”
3. Constantin Aur – Karoly Borbely (Mitsubishi) 1h23’11,6”