Mercedes pregateste o noua motorizare pentru Clasa C: un agregat in 4 cilindri, de 1,6 litri. Acest nou propulsor, al carui cod va fi M274, nu este o noutate absoluta. In fapt, este echivalentul blocului M270, existent deja pe noua Clasa A, insa de aceasta data montat longitudinal.
La Clasa A, acest motor este atmosferic, in doua versiuni, de 122 si 156 CP. Puterea variantelor ce vor dota Clasa C este deocamdata necunoscuta.
La Clasa A, varianta de 122 CP are un cuplu maxim de 200 Nm intre 1.250 si 4.000 rot/min si este asociata cu o transmisie manuala cu 6 trepte sau cu una automata cu dublu ambreiaj si 7 rapoarte, 7G-DCT. Consumul mediu anuntat este de 5,5 l/100 km, respectiv de 5,4 l/100 km pentru 7G-DCT.
Varianta de 156 CP are un cuplu de 250 Nm in aceeasi plaja de turatie ca mai sus. Aceleasi versiuni de transmisie sunt disponibile si in acest caz, iar consumul mediu declarat este de 5,5 l/100 km, respectiv 5,4 l/100 km.
Aparitia noului motor de 1,6 litri pe Clasa C este asteptata pe piata europeana in cursul acestei veri.