Indrazneala, creativitate si standarde inalte, acestea sunt valorile cheie ale marcii Citroen; o demonstreaza si modelele prezentate la Salonul Auto de la Paris. Fiecare dintre ele ilustreaza determinarea marcii de a evolua, urmarind ascensiunea sa catre piata premium si mentinand cresterea internationala in timp ce dezvolta tehnologii si inovatii pentru o noua abordare asupra mobilitatii.
Citroen isi continua evolutia spre piata premium. Linia DS, dinamica si atragatoare, s-a vandut in peste 250.000 de unitati in toata lumea. Linia distinctiva se diversifica prin lansarea modelului Citroen DS3 Cabrio, un vehicul cu soft-top care imbina toata punctele forte ale modelului DS3 – stil, placere la volan si spatiu – cu placerea de a conduce o decapotabila in zilele insorite. Soferul si pasagerii se pot bucura chiar si de cea mai mica raza de soare, plafonul putand fi coborat pana la viteze de 120 km/ora.
Alte puncte de atractie: DS4 si DS5 sunt disponibile in editie limitata Pure Pearl, cu stil ultrasofisticat. DS4 este disponibil acum in versiunea de motorizare HDi 160 cu cutie automata. In dorinta de a merge mereu mai departe, marca propune clientilor liniei DS servicii exclusive, prin Citroen DS Privilege Club.
In plus, Citroen evolueaza spre segmentul premium si cu gama C, fapt evidentiat de lansarea modelului Citroen C4 Aircross si a noului C3 Picasso, care isi va face debutul la Paris. Modelul C3 Picasso s-a vandut in peste 320.000 de unitati si continua sa iasa in evidenta datorita stilului curajos si arhitecturii inovatoare.
Procesul de internationalizare a Marcii se accelereaza, mai ales prin lansarea a doua sedanuri: Citroen C4 L si C-Elysee. Noile modele, care vizeaza piete internationale in continua crestere, vor fi prezentate la salonul de la Paris. Concepute in Franta cu ajutorul echipei internationale Citroen, ambele modele se bucura de experienta marcii in ceea ce priveste stilul, tehnologia, dezvoltarea si calitatea. Citroen isi subliniaza statutul de marca internationala si prin lansarea liniei DS in China, America Latina si Rusia. Linia DS, care reprezinta o doza concentrata de lux francez datorita stilului unic al modelelor sale, continutului emotional si nivelului ridicat de creativitate si rafinament, reprezinta un ambasador perfect al caracterului international al marcii.