BMW Group a continuat povestea de succes si in anul fiscal 2012. Veniturile concernului au crescut, in comparatie cu anul anterior, cu 11,7%, ajungand la un nou record de 76,848 miliarde euro (2011: 68,821 miliarde euro). In ciuda cheltuielilor cu tehnologiile noi si costurile de personal in crestere, incasarile au ajuns si ele la un nou nivel-record. Profitul inaintea exercitiului financiar (EBIT) a crescut cu 3,5%, la 8,300 miliarde euro (2011: 8,018 miliarde euro), in timp ce profitul brut (EBT) a urcat la 7,819 miliarde euro (2011: 7,383 miliarde euro), o imbunatatire de 5,9%. Profitul concernului in anul fiscal anterior a inregistrat o crestere de 4,4%, la 5,122 miliarde euro (2011: 4,907 miliarde euro).
Numarul total de automobile BMW, MINI si Rolls-Royce ce au fost livrate clientilor la nivel global in 2012 a crescut cu 10,6%, la un nou maxim de 1.845.186 de unitati (2011: 1.668.982 unitati), ceea ce a permis ca BMW Group sa-si pastreze pozitia de lider mondial al constructorilor premium.
Consiliul Director si Consiliul de Administratie vor propune actionarilor la Adunarea Generala anuala de pe 14 mai 2013 ca dividendele sa creasca la 2,50 euro (2011: 2,30 euro) per actiune ordinara si 2,52 euro (2011: 2,32 euro) per actiune preferentiala. Pe baza acestor date, distributia totala va creste la 1,640 miliarde euro (2011: 1,508 miliarde euro), corespunzator unui raport de distributie de 32,0% (2011: 30,7%).
In 2012, marcile BMW, MINI si Rolls-Royce au reusit sa inregistreze noi recorduri ale volumului de vanzari. Veniturile segmentului auto au crescut cu 11,0%, la 70,208 miliarde euro (2011: 63,229 miliarde euro), datorita cresterii clare a numarului de automobile vandute. EBIT pentru segmentul auto a urcat la 7,624 miliarde euro (2011: 7,477 miliarde euro / +2,0%), astfel ca marja EBIT a fost de 10,9%. Profitul brut a sporit la 7,195 miliarde euro (2011: 6,823 miliarde euro), un salt de 5,5% fata de anul anterior.
Vanzarile marcii BMW au crescut cu 11,6%, la 1.540.085 de unitati (2011: 1.380.384 unitati), astfel ca, in premiera pentru istoria marcii, a fost depasit pragul de 1,5 milioane de automobile comercializate intr-un singur an financiar. Un factor important care a contribuit la aceasta reusita l-a reprezentat evolutia BMW Seria 1, model ale carui vanzari au crescut cu 28,6%, la 226.829 de unitati (2011: 176.418), astfel ca a fost cea mai bine vanduta masina din segmentul ei.
Pentru prima data in istoria marcii, brandul MINI a depasit un nivel al vanzarilor de 300.000 de unitati de-a lungul unui singur an – in 2012 au fost comercializate cu 5,8%, adica 301.526 de unitati, fata de 2011 (285.060). MINI Countryman a reusit o performanta deosebita si a marcat o crestere de 14,9%, in total 102.271 de unitati (2011: 89.036). Vanzarile modelului MINI Coupe au totalizat 11.311 unitati (2011: 3.799), astfel ca aproape si-a triplat volumul fata de ceea ce se comercializase cu un an inainte. Din punct de vedere al variantelor, 44,5% dintre clienti au optat pentru MINI Cooper, 35,7% pentru MINI Cooper S si 19,8% pentru MINI One.
Rolls-Royce a fost lider incontestabil al segmentului de superlux in 2012. Per total, 3.575 de unitati au fost vandute de-a lungul anului (2011: 3.538 / +1,0%), o cerere deosebita inregistrand modelele Phantom si Ghost.
BMW Group a reusit sa-si sporeasca volumul vanzarilor in aproape toate regiunile in care este activ. Numarul de automobile vandute in Europa, cea mai mare piata a concernului, a inregistrat o crestere de 0,8%, la un total de 865.417 de unitati, in ciuda conditiilor economice dificile care au dominat multe dintre tari.