Prezent la Salonul Auto de la Shanghai, Christian Klingler, membru in Consiliul Director al Grupului Volkswagen, responsabil pe partea de vanzari, a confirmat in fata presei aparitia unui nou brand low cost. Klingler a declarat ca grupul german lucreaza la lansarea noii marci, care ar urma sa comercializeze autovehicule cu preturi incepand de la 8.500 euro.
Grupul german a identificat mai multe zone geografice prioritare pentru noua marca, precum China, Rusia si America de Sud. Ceea ce nu va impiedica, desigur, Grupul VW sa comercializeze automobile sub noul brand atat pe pietele emergente, cat si pe cele mature, asa cum face Renault cu Dacia.
Viitoarea marca low-cost a germanilor ar urma sa-si faca aparitia pe pietele traditionale din Europa incepand din 2016. Cat despre preturi, cifra avansata de Christian Klingler pare putin exagerata. Mai realiste par declaratiile altui boss de la VW, care sustinea recent ca preturile de intrare in gama pentru noua marca low-cost ar urma sa fie de circa 6.000-7.000 euro.
Va fi interesat de vazut cum vor fi automobilele low-cost de la Volkswagen Group, precum si care sunt fabricile alese de gigantul german pentru producerea acestora. Apropo de acest aspect, diriguitorii Volkswagen Group au anuntat recent noi investitii de anvergura in China.