BMW a intervenit cu un facelift asupra tuturor versiunilor constructive ale Seriei 5 – sedan, Touring (break) si GT.
Fiind vorba de unul dintre cele mai echilibrate modele din gama si cum o reteta de succes nu trebuie schimbata radical, liftingul este subtil, cu noutati minore in mai toate privintele.
Asadar, versiunea facelift 2013 a Seriei 5 pastreaza amestecul reusit de clasicism, eleganta si sportivitate. Partea frontala are acum parasocurile inspirate de la Seria 3, traditionalul calandru a fost si el redesenat, cei doi “rinichi” fiind mai bine conturati. Toate versiunile sunt dotate cu faruri cu xenon, insa este accesibila de-acum si tehnologia full-LED.
O alta noutate vizeaza versiunea GT, care dispune de un volum de incarcare mai mare cu 60 de litri, totalul portbagajului fiind acum de 500 litri. Noutati sunt si in habitaclu – finisaje revizuite discret, spatii de depozitare redesenate, console marite. Au aparut, de asemenea, noi linii, in lista cu versiunile de echipare.
Toate motorizarile de pe Seria 5, indiferent de versiunea constructiva, corespund normelor Euro 6, prevazute sa intre in vigoare abia in septembrie 2014. De notat si doua evolutii: aparitia la intrarea in gama diesel a versiunii 518d, cu motor de 2,0 litri si 143 CP, precum si marirea puterii pentru versiunea V8 de la 550i, la 450 CP.