Mazda nu da semne de incetinire, inregistrand in octombrie cea mai mare crestere in comparatie cu alte marci in Europa. Cu vanzari mai mari cu 55% fata de cele din octombrie 2012, compania japoneza marcheaza cea de-a patra luna consecutiva de crestere cu peste 30%. In primele zece luni din 2013, constructorul de automobile a vandut 125.362 de unitati, cu 16.3% mai multe comparativ cu perioada similara din 2012.
Sosirea noii Mazda3 in showroomurile din anumite piete a ajutat la marirea performantei in cazul altor doua modele de noua generatie. Rezultatul a fost o crestere importanta in cateva piete cheie din Europa. Vanzarile Mazda in Germania, de exemplu, s-au majorat cu 56% in octombrie si sunt mai mari cu 11% pana in acest moment al anului, pe o piata care s-a contractat cu 5.2% in 2013, comparativ cu 2012. Marea Britanie, de asemenea, ramane un bastion al puterii pentru Mazda, cu o crestere de 47% in octombrie si de 16.2% pana in acest moment al anului. Pe pietele scandinave vanzarile combinate s-au majorat cu 54% luna trecuta si cu 58% in primele zece luni ale anului. Alte piete importante sunt cele din Spania si Polonia, unde Mazda si-a triplat vanzarile in octombrie.
Si in Romania vanzarile Mazda au respectat trendul crescator. Dupa primele 10 luni, marca japoneza a totalizat 472 de autoturisme comercializate, mai mult cu 32% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, aceasta fiind si una dintre cele mai mari cresteri pe segmentul autoturismelor de import.