Dupa ce si-a revizuit sigla si identitatea de brand, Skoda Auto aplica aceeasi reteta si in cazul dealerilor sai. Reteaua mondiala de distributie, care cuprinde peste 5.300 de puncte de reprezentare, va imbraca haine noi in urmatorii ani, intr-un stil proaspat si modern, in care domina culorile alb si verde crud, totul sub binecunoscutul slogan “Simply Clever”.
Modernizarea retelei face parte din strategia de crestere a marcii, care tinteste vanzari anuale de 1,5 milioane de exemplare, pana in 2018.
La exterior, showroom-urile vor fi dominate de o fatada de sticla cu un arc verde peste intrare si un perete de comunicare, pe care va fi amplasat logo-ul nou (revizuit) Skoda. Este vorba de un concept modular, care sa poata fi aplicat atat dealerilor de anvergura, cat si micilor afaceri de familie.
Interiorul este dominat si el de culori proaspete, transparente si luminozitate. Masinile vor fi dispuse dupa un nou concept, cu un loc special, central, pentru modelul care trebuie scos in evidenta. Evident, totul a fost gandit cu scopul de a crea o atmosfera placuta, confortabila, pentru client.