Noul BMW M4 Cabriolet completeaza gama de automobile de inalta performanta BMW M cu o prezenta deosebit de eleganta si spectaculoasa. Noul model preia caracteristicile de performanta ale BMW M3 Sedan si ale BMW M4 Coupe, dar vine cu un plus de emotie, plasand in prim-plan fascinatia condusului sportiv si dinamic sub cerul liber. Este construit pe o traditie bogata, automobilele BMW sport de inalta performanta pentru sosea si circuit au ajuns acum la cea de-a cincea generatie sub forma de decapotabila.
BMW M4 Cabriolet impartaseste liniile elegante cu omologul sau BMW Seria 4 Cabriolet. Limbajul de design ii permite sa combine intr-o maniera unica silueta rafinata, cu proportii bine echilibrate cand acoperisul este strans sau cu o linie foarte dinamica de coupe, fara montanti B, cand acoperisul este inchis. In acelasi timp, elementele stilistice M – includ curba Powerdome specifica pentru capota, retrovizoarele cu linie dinamica, cu doua brate de sustinere, si pasajele evazate ale rotilor fata si spate, proeminente deasupra jantelor din aliaj usor, de 18 toli (optional, 19 toli), echipate cu anvelope mixte – il identifica drept un membru cu drepturi depline al gamei de modele BMW M3/M4.
Inima noului BMW M4 Cabriolet este noul motor cu sase cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M TwinPower Turbo si plaja inalta de turatii caracteristica de la M3 Sedan si M4 Coupe. Propulsorul genereaza o putere maxima de 317 kW/431 CP la o capacitate de 3,0 litri si dezvolta un cuplu maxim de 550 Nm pe un interval larg al turatiilor. Astfel, BMW M4 Cabriolet ofera pilotului nu doar atribute foarte sportive de performanta – sprintul de la 0 la 100 km/h se realizeaza in doar 4,4 secunde (cu transmisia optionala M cu dublu ambreiaj, cu sapte trepte) -, ci si suficiente rezerve de putere pentru a calatori intr-o maniera relaxata si totusi rapida atunci cand acoperisul este strans.
Asemenea BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe, BMW M4 Cabriolet dovedeste o preocupare deosebita pentru folosirea de materiale ultrausoare. De exemplu, capota si aripile fata sunt realizate din aluminiu, asemenea multor altor componente al sasiului de inalta performanta. In plus, plasticul ranforsat cu fibra de carbon (CFRP) – un material foarte usor si extrem de rezistent datorita rigiditatii impresionante – are o utilizare extinsa la noul M4 Cabriolet. Axul de transmisie este un exemplu elocvent, utilizarea CFRP permitand construirea acestuia intr-o singura piesa (si eliminand astfel crucea cardanica). Aceasta permite o scadere semnificativa a masei si o reducere a maselor de rotatie. Bara transversala din CFRP, aflata in compartimentul motor, cantareste doar 1,5 kilograme, dar ofera in acelasi timp o rigiditate superioara comparativ cu aceeasi componenta din aluminiu. Astfel, ea joaca un rol important in reactia si precizia directiei automobilului.
Acoperisul metalic de la BMW M4 Cabriolet, rabatabil in trei elemente, este tapitat complet la interior si vine cu un nivel de izolare fonica si termica excelent. La atingerea unui buton, acoperisul se deschide in doar 20 de secunde – chiar si atunci cand automobilul ruleaza cu viteze de pana la 18 km/h.
In completarea unei specificatii standard deja foarte vasta, noul BMW M4 Cabriolet poate fi comandat si cu o varietate de optiuni care sa imbunatateasca aspectul estetic, calitatile dinamice si nivelurile de confort. Si, pentru acea amprenta personala, gama exclusivista de echipamente BMW Individual ofera perspectiva unei experiente unice a condusului. Aceasta aduce o gama speciala de culori si materiale de interior cu adevarat exceptionale.