Nu incape indoiala ca, dintre marcile prezente pe piata auto din Romania, principalul beneficiar al Programul Rabla este Dacia. An de an, vanzarile marcii nationale pe piata interna sunt impulsionate de acest program de reinnoire a parcului auto national. Cu siguranta, asa va fi si anul acesta – o anticipeaza comunicatul de presa intiitulat "Precizari privind programul Remat" si dat publicitatii de Dacia in chiar primele zile ale Programului Rabla 2014. Iata-l mai jos, redat integral.
Dacia considera ca programul de reinnoire a parcului auto din Romania este o masura care si-a dovedit eficienta in timp. El a permis accesul clientilor romani la achizitia de vehicule noi intr-o perioada economica dificila, sustinand totodata eforturile de improspatare a parcului auto.
Programul Remat din acest an este unul modern, prin evolutiile care au fost aduse, in special prin implementarea sistemului informatic si prin accesul liber al clientilor la orice marca auto. Acest lucru a fost posibil si prin faptul ca autoritatile competente au dat dovada de deschidere si transparenta, luand in calcul propunerile venite din partea industriei si din partea APIA. Primele efectele ale programului din acest an sunt deja incurajatoare.
”In anul 2013, Dacia a vandut in Romania aproape de 25.000 de unitati. Vanzarile pe piata locala sunt foarte importante pentru noi, iar Dacia-Renault va propune si va sustine in continuare masuri care sa duca la cresterea pietei auto”, a declarat Nicolas Maure, presedinte director general al Dacia.