Dupa A7 si S7, mult mai repede decat ne asteptam, iata ca a sosit momentul ca si varful de gama, RS7, sa primeasca un facelift. Operatiunea vine la doar un an si jumatate de la lansarea acestui model! Modificarile, foarte subtile, sunt in principal de ordin estetic.
Cel mai puternic coupe cu 5 usi din gama Audi are modificari minime, chiar greu de remarcat la prima vedere. Partea frontala afiseaza noua grila trapezoidala cu colturile ascutite, asortata la noile grupuri optice cu o semnatura luminoasa ceva mai elaborata. Versiunea revizuita beneficiaza de tehnologia full-LED, noul sistem Matrix-LED preluat de la A8 si semnalizatoare dinamice. Daca acestea din urma fac parte din dotarile standard, in schimb sistemul Matrix-LED pentru faruri este oferit optional.
Partea frontala poarta logo-ul quattro in zona inferioara a grilei cu textura in stil fagure, care se asorteaza foarte bine cu imensele prize de aer cromate, amplasate la extremitati. Prizele racesc enormele discuri ceramice de frana, care si ele sunt oferite optional. La spate, difuzorul de dimensiuni mari integreaza cele doua evacuari ovale. Jantele pe 21 de inch si cele cateva nuante inedite pentru exterior completeaza lista noutatilor.
Sub capota, noutatile sunt, practic, inexistente. Audi RS7 Sportback cu facelift dispune de acelasi V8 biturbo de 4.0 litri TFSI de 560 CP si 700 Nm (intre 1.750 si 5.500 rot/min), cuplat la cutia tiptronic cu 8 rapoarte si transmisia integrala quattro. Accelelereaza 0-100 km/ora in 3,9 secunde (intre Porsche Panamera Turbo S, care o face in 3,8 secunde, si BMW M6 Gran Coupe, cu 4,2 secunde). Consumul mediu declarat a scazut de la 9,8 la 9,5 l/100 km. Lansarea pe piata este prevazuta pentru al treilea trimestru din 2014.