Planuri mari la Opel, pana in 2022
13.06.2014
        
Distribuie acest articol!   

Opel a prezentat o actualizare a strategiei sale DRIVE!2022. Compania si-a stabilit cinci obiective strategice. Pana in 2022, Opel si Vauxhall urmaresc o cota de piata de 8% in Europa, cu accent pe cresterea profitabila. Marja de profit (castiguri inainte de dobanzi si taxe – earnings before interest and taxes, EBIT) este planificata sa ajunga la 5%. In acelasi timp, compania intentioneaza sa consolideze in continuare calitatea produselor sale, precum si satisfactia clientilor si a angajatilor sai.

Opel se axeaza pe trei prioritati strategice: modele, marci si o imbunatatire a penetrarii de piata. Ofensiva de modele si motorizari continua intr-un ritm rapid. Un total de 27 de modele noi si 17 motoare sunt planificate pentru anii 2014 – 2018.

A doua prioritate strategica este consolidarea imaginii Opel ca un brand emotional, abordabil si german. Valorile sunt reflectate de factori precum inovatii tehnice, abilitatile ingineriei germane si valoare ridicata pentru bani. Inovatiile tehnice sunt exemplificate de OnStar, urmatoarea etapa de conectivitate a vehiculelor care va transforma automobilul intr-un hotspot Wi-Fi, incepand cu 2015.

Obiectivele privind cota de piata si de crestere reprezinta a treia prioritate. Pana in 2022, Opel intentioneaza sa creasca cota de piata in Germania de la 7,2% la 10%. In Europa (inclusiv Rusia si Turcia), compania isi propune sa creasca cota de piata de la un actual 5,8% la 8%. Pana in 2022, Opel intentioneaza sa devina numarul doi pe piata europeana de autoturisme, impreuna cu marca britanica Vauxhall.

Distribuie acest articol!