Ssangyong Motor Company, cel mai vechi producator auto din Coreea, sarbatorind anul acesta 60 de ani de existenta, a anuntat o crestere a vanzarilor la nivel global de 7% dupa primele 6 luni din anul 2014, comparativ cu aceeasi perioada din 2013. In primele sase luni din 2014 compania a comercializat in total 74.235 de unitati, din care 33.235 de unitati pe piata coreeana si 41.000 de unitati la export.
In ciuda scaderii vanzarilor inregistrate pe piata ruseasca, piata traditionala si totodata cea mai mare piata pentru Ssangyong, cresterea atinsa pe pietele din Europa, China si Coreea a permis compensarea scaderii inregistrate in Rusia. In Romania continua planul de extindere a retelei de dealeri, iar vanzarile incep sa creasca. Noi dealeri sunt in curs de deschidere in Iasi, Brasov, Deva si in alte regiuni ale tarii.
Motorul acestor cresteri a fost noua versiune a modelului Korando, ce a debutat in finalul anului 2013 si care a beneficiat de o primire foarte pozitiva din partea clientilor in toate pietele prezentate.
Ssangyong, specialistul 4×4 din Coreea, va continua sa se concentreze pe productia autovehiculelor 4×4, iar prin lansarea pana in 2017 a inca 5 modele noi, confirma si sustine planul pentru producerea si vanzarea a 300.000 unitati pe an.