Noutatile Citroen, la Salonul de la Paris 2014
28.09.2014
        
Distribuie acest articol!   

Creativitate si tehnologie in slujba confortului. Fidel propriului ADN, Citroen isi reafirma identitatea, in cadrul Salonului Auto de la Paris ca o marca dedicata complet confortului. Citroen isi consolideaza pozitia, promovand o noua relatie intre utilizator si autovehicul: mai ampla, mai prietenoasa, mai fluida si mai deschisa.

Aceasta viziune moderna si optimista asupra autovehiculului se axeaza in principal pe gama de produse a marcii. Indrazneata, marca Citroen si-a pus amprenta asupra istoriei auto, cu o gama de vehicule distinctive caracterizate prin confort, functionalitate si adaptabilitate. Cu o gama de vehicule pline de personalitate, ambitia marcii este de a se axa pe ceea ce conteaza cu adevarat pentru consumatori: un plus de design, confort, tehnologie utila, totul la un pret accesibil.

Abordarea unei strategii mai simple, mai relaxate, depaseste spectrul autovehiculului insusi. Andre Citroen isi diferentiaza brandul prin campaniile spectaculoase si perspectiva diferita asupra serviciilor. Citroen isi asuma astazi noi angajamente in reteaua sa, gratie solutiilor de achizitie originale si serviciilor inovatoare. O relatie fara stres bazata pe transparenta si incredere, in care orice contact dintre marca si client, la orice nivel, este o experienta placuta.

In decursul unui singur an, Citroen a lansat patru noi modele principale, deosebit de expresive pentru valorile marcii: rafinament, design optimist, confort general, tehnologie cu adevarat utila. Acestea, precum si alte atractii Citroen pot fi admirate in cadrul Salonului Auto de la Paris, editia 2014.

Citroen C4 este un autovehicul ultra-modern, care reflecta perfect noua pozitie a marcii Citroen. O alternativa viabila la berlinele compacte de pe segmentul C, ce stabileste astfel noi referinte in domeniul auto.

Noul Citroen C1, lansat cu cateva saptamani in urma, este functional, confortabil, deosebit de urban. Pavilionul de tip Airscape sporeste confortul la volan. Conceptul C1 Urban Ride – in exclusivitate la Salonul Auto de la Paris – reflecta capacitatea de a personaliza vehiculul urban cu un look de aventurier. Personalitatea, plina de viata si indrazneata a noul Citroen C1 este evidentiata de liniile inspirate din SUV, care-i accentueaza caracterul si temperamentul protector.

Citroen C4 Picasso si Grand C4 Picasso sunt numarul 1 pe segmentul monospace-urilor in Europa la doar cateva luni de la lansare, cu un numar de 150.000 comenzi inregistrate.

In ceea ce priveste tehnologiile utile aflate in slujba confortului, se renunta la tot ceea ce este in plus, pentru a pastra doar ceea ce conteaza cu adevarat pentru clienti. Solutii inedite pentru a garanta confortul maxim la volan, cu un cost de utilizare redus si extrem de prietenoase cu mediul.

Conceptul C4 Cactus Airflow 2l – in cautarea de noi solutii, acesta combina cu succes design-ul si aerodinamica cu greutatea optimizata, un ansamblu motopropulsor inovator, intr-un vehicul impresionant, ce consuma mai putin de 2 litri/100 km.

Techno Room include ultima generatie de motorizari pe benzina PureTech si diesel BlueHDi, conforme normei Euro 6, ce imbina perfect performanta cu eficienta in materie de consum, precum si tehnologii de bord create pentru a face viata mai usoara.

Distribuie acest articol!