Motorizarile gamei Dacia evolueaza odata cu trecerea la norma Euro 6. Toate beneficiaza de acum de sistemul Stop & Start si de sistemul de recuperare a energiei de franare (Energy Smart Management). De asemenea, toate motoarele Diesel ale gamei sunt echipate cu un filtru pentru oxizii de azot. Aceasta solutie este cea mai avantajoasa pentru client intrucat nu necesita intretinere.
Aceste evolutii permit reduceri semnificative ale consumului. Spre exemplu, in cazul modelelor Logan si Logan MCV, motorul pe benzina TCe 90 CP are o economie de 0,2 litri/100 km si o scadere a emisiilor cu 7 gr CO2/km pana la 112 gr CO2/km. De asemenea, noul motor Diesel dCi 90 CP inregistreaza o economie de 0,3 litri/100 km si o scadere a emisiilor cu 10 gr CO2/km pana la 93 gr CO2/km
Pe modelul Sandero Stepway motorul pe benzina TCe 90 CP face o economie de 0,3 litri/100 km si o scadere a emisiilor cu 9 gr CO2/km pana la 115 gr CO2/km, iar noul motor Diesel dCi 90 CP are o economie de 0,2 litri/100 km si o scadere a emisiilor cu 7 gr CO2/km pana la 98 gr CO2/km.
Pe modelul Duster, noul motor pe benzina TCe 114 CP 4×2 are un consum de 6,4 l/100 si emisii de 145 gr CO2/km, motorul pe benzina TCe 125 CP 4×2 are economie de 0,2 litri/100 km si o scadere a emisiilor cu 7 gr CO2/km pana la 138 gr CO2/km. De asemenea, noul motor diesel dCi 90 CP 4×2 are o economie de 0,3 litri/100 km si o scadere a emisiilor cu 8 gr CO2/km pana la 115 gr CO2/km, iar noul motor diesel dCi 109 CP face o economie de 0,4 litri/100 km si o scadere a emisiilor cu 12 gr CO2/km pana la 115 gr CO2/km pentru Duster 4×2 si 123 gr CO2/km pentru Duster 4×4.