Hyundai va lansa oficial, in cursul lunii decembrie, o marca noua, care se va pozitiona in categoria premium. Denumit Genesis, noul brand va fi compus, pana in 2020, din sase modele. Aparitia marcii premium vine la doar cateva luni dupa ce Hyundai a lansat brandul N, care va reuni versiunile sportive, precum AMG la Mercedes sau M la BMW.
Prin aparitia noului brand, constructorul sud-coreean isi va repozitiona intreaga gama de modele. Concurenta lui Genesis o va constitui, in principal, Lexus (Toyota) si Infiniti (Nissan). Intr-un comunicat de presa, Hyundai promite "cel mai inalt standard de performanta, design si inovatie".
Genesis va avea propriul logo (foto) si propria retea de comercializare, in intreaga lume. Intrarea pe piata din Europa se va produce dupa lansarea in Coreea, China, Orientul Mijlociu si America de Nord, fara sa fie precizata o data in acest sens.
Nomenclatorul modelelor va fi simplu, cu G de la Genesis si numere – 70, 80, 90. Fostul sef de la Volkswagen Group, Luc Donckerwolke (Audi, Bentley, Lamborghini…), este cel care va prelua conducerea centrului de design al marcii, denumit Prestige Design Division.