Preocupata sa imbunatateasca permanent calitatea serviciilor oferite clientilor sai, Dacia s-a angajat intr-un amplu demers de modernizare a retelei sale comerciale din Romania. Obiectivul urmarit este acela de a face ca showroomurile Dacia sa devina cat mai primitoare si mai bine adaptate la asteptarile clientilor.
Din iunie 2014 pana in decembrie 2015, 40 de showroom-uri au fost deja reamenajate si aduse la noul standard, cunoscut sub numele de Dacia Evolution +. Aceasta reprezinta mai mult de 50% din intreaga retea Dacia. Investitia realizata depaseste 500.000 de euro. Noul concept de showroom aduce nu doar o evolutie importanta a ambiantei din interiorul spatiilor de expunere a vehiculelor, ci si o imbunatatire a conditiilor de primire a clientilor.
Mobilierul nou, modern, prezenta unei zone de tip lounge si a unui spatiu pentru copii, prezentarea detaliata si accesibila a serviciilor propuse si a diferitelor oferte de finantare, sunt tot atatea elemente destinate sa asigure o interactiune mai profesionista si mai eficienta cu clientii. Noutatile gamei Dacia sunt mai bine puse in valoare, iar accesul clientilor la informatii are loc intr-o atmosfera calda, primitoare.
La randul lor, atelierele service dispun de acum de o zona dedicata primirii clientilor in timpul receptiei vehiculelor. Utilizarea tabletelor pentru redactarea documentelor de receptie si de livrare a vehiculelor in service, precum si prezentarea dinamica a ofertelor in vigoare pe ecrane LCD, asigura o pretioasa economie de timp pentru clienti.
Vastul santier de modernizare demarat in 2014 va continua si anul urmator, astfel incat la inceputul anului 2017 intreaga retea de showroomuri a marcii sa fie adusa la noul standard Dacia Evolution+.