Fostul model Continental Flying Spur, care acum se numeste doar Flying Spur, este oferit in doua versiuni de motorizare: V8 biturbo si faimoasa W12 de 6.0 litri. Aceasta din urma are, de-acum, si o varianta de top, cu doar 10 CP in plus si denumita Bentley Flying Spur W12 S.
Ca de obicei in cazul unei limuzine Bentley, schimbarile sunt subtile. W12 S se distinge la exterior prin cele cateva tuse cu negru (la diverse detalii de caroserie, calandru si grupurile optice) si prin rotile de 21 inch, vopsite si ele in negru. La interior sunt pastrate combinatiile de culori de la exterior. Schimbarile din habitaclu au vizat diverse retusuri, vizibile doar pentru un ochi familiarizat cu modelul, precum si volanul, care acum este cu 3 spite.
Dar cea mai importanta noutate se afla sub capota: imensul motor W12 de 6.0 litri biturbo a trecut de la 625 la… 635 CP. Cuplul maxim este si el mai mare, de 820 Nm. Cifre enorme, desigur, dar numai bune pentru un vehicul ce cantareste peste 2,5 tone!
Iata si cateva date vizand performantele: 0-100 km/h in 4,5 secunde si viteza maxima de 320 km/h. Impresionante, desigur, insa cumparatorii acestui model vor fi la fel de interesati si de rafinamentul si confortul oferit de Flying Spur W12 S. Dar dincolo de toate acestea, cel mai important este exclusivismul conferit de aceasta limuzina!