Renault isi relanseaza bestseller-ul Clio cu un facelift
21.09.2016
        
Distribuie acest articol!   

Clio IV, primul model ce a prezentat actuala identitate vizuala Renault, in 2012, se relanseaza cu o versiune revizuita. Adoptand semnatura luminoasa LED cu lumini de zi in forma literei  C, Clio a suferit mici operatii estetice, a primit un nivel nou de finisare si se prezinta cu preturi accesibile.

La partea frontala, grila care inconjoara sigla a fost reproiectata, iar partea inferioara a acesteia a fost extinsa vizual, oferind o tenta moderna. In spate, designul barei de protectie a fost modificat pentru a reda mai multa robustete. Patru noi culori sunt propuse pentru a improspata paleta existenta – Rouge Intense, Gris Titanium, Bleu Iron si Blanc Nacre – noi jante si capace, dar si noi optiuni de personalizare.

Diesel-ul de 1.5 Energy dCi 110 este cuplat la o transmisie manuala cu 6 trepte si imbogateste oferta de motoare a noului Clio,  conferind mai multa putere si un consum redus de combustibil. De asemenea, motorul pe benzina Energy TCe 120, cuplat si la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte, va fi acum disponibil.

Modelul este disponibil cu 4 niveluri de echipare: Life, Zen, Intens si GT Line. Pentru moment, comenzile sunt deschise pentru Noul Clio si Noul Clio Estate, urmand ca pana in luna octombrie oferta comerciala sa fie completata si de versiunile sport: R.S. si R.S Trophy. Noul Clio este oferit acum la un pret de pornire de 10.700 euro cu TVA.

Distribuie acest articol!