LIV-2 este noua nava amiral de la SsangYong
07.10.2016
        
Distribuie acest articol!   

”Cu modelele Tivoli si XLV, SsangYong a demonstrat abilitatea sa de a concepe si a produce de la zero si intr-un timp record, un model nou. Cu deja peste 100.000 de unitati vandute in intrega lume, Tivoli si XLV sustin transformarea lui SsangYong”, adeclarat Johng-sik Choi, CEO SsangYong Motor Company la evenimentul de lansare al LIV-2. ”Acum o vom face din nou, de data aceasta cu un nou SUV de clasa mare ce va introdus in piata anul urmator. LIV-2 este forma finala a proiectului Y400 si care este deja in faza avansata de testare”, a mai spus dl Choi.

LIV-2 isi propune sa pastreze pozitia SsangYong de lider in productia coreeana de vehicule si SUV-uri 4×4 reale. Modelul va continua traditia SsangYong in materie de structuri cu sasiu separat diferentiidu-se astfel de valul producatorilor ce au trecut la structuri monococa. Cu o structura cu sasiu separat ce aduce avantaje clare in materie de off-road si durabilitate si utilizand sistemul de tractiune integrala de la SsangYong, LIV-2 va fi echipat cu o interfata inteligenta ce va facilita comunicarea activa intre sofer si masina.

Potentialul nelimitat la care face referire numele LIV-2 (Limitless Interface Vehicle) subliniaza aceasta capabilitate avansata de off-road ce va facilita accesarea aproape a oricarui loc, oferind simultan confort premium si experienta conducerii unei limuzine, cu spatii abundente pe al doilea rind de scaune si echipat sa ofere o ambianta relaxanta.

Similar modului in care conceptele XIV si SIV au prezentat viziunea SsangYong in segmentele SUV compacte si subcompacte, in care a si lansat cu succes modelele XLV si Tivoli,  LIV-2 indica directia asumata de coreeni in clasele D si E ale segmentului SUV.

Linia de design a lui LIV-2 intrupeaza intr-un tot unitar coerent conceptul Dignified Motion, inspirat de spectaculozitatea naturii coreene si linia de design Robust Aesthetics a lui SsangYong. Partea frontala masiva, grila radiatorului reflectand imaginea unei pasari cu aripile intinse, partile laterale cu linii sculptate proeminent si partea posterioara eleganta indica continuarea limbajului de design prezentat prima data pe modelul de succes Tivoli si care din anul urmator va evidentia considerabil prezenta lui LIV-2 pe sosele.

Tema de design desemnata pentru interiorul modelului LIV-2 a fost crearea unui spatiu directorial contemporan, de limuzina condusa de un sofer, cu spatii copioase de lucru sau relaxare si incorporarea unor tehnologii avansate de comunicare. Ideea limuzinei conduse de un sofer pune accentul pe scaunele din spate care sunt extrem de generoase, inclinabile, cu optiuni de masaj si acces la o consola centrala complet echipata. Sistemul de comunicatii integrat incorporeaza trei afisaje digitale uriase, unul de 9,2 inchh in consola centrala si cate un afisaj de 10,1 inchh in tetierele scaunelor din fata, functie wi-fi mirroring, conectivitate Apple CarPlay si Google Android Auto, toate controlabile de pe al doilea rand de scaune, pentru o placere nerestrictionata a pasagerilor din spate.

Clientii noului SUV de la SsangYong isi vor putea alege unul din cele doua motoare in patru cilindrii cu care va fi echipat din 2017 noul SUV. Dieselul de 2,2 litri, Euro 6, prezent deja in prezent pe Rexton, va fi capabil a livra un cuplu motor de 420 Nm in plaja de turatii 1.500-2.500 rpm, aduce o reducere suplimentara a zgomotelor, vibratiilor si o crestere a reactivitatii. Acest motor va fi armonizat cu o trasmisie automata in 7 trepte 7G-Tronic furnizata de Mercedes Benz sau cu o transmisie manuala in 6 trepte. Cealalta varianta de motorizare va fi un nou motor turbo de 2,0 litri GDi alimentat cu benzina si capabil a furniza o putere de 225 CP si un cuplu motor de 350 Nm.

LIV-2 va veni echipat cu elemente de siguranta si securitate de ultima generatie. AEBS (Autonomous Emergency Braking System) va preveni soferul in cazul unui obstacol iminent folosind un sistem cu radar si scanare laser combinat cu o camera cu senzori plasata in partea superioara a parbrizului. Un complex de noua airbaguri (in fata, pe laterale, cortina si la genunchi) pun pasagerul pe primul loc in noul LIV-2. Sisteme active preemtive precum TSA (Traffic Safety Assist), HBA (High Beam Assistance), LDWS (Lane Departure Warning System), BSD (Blind Spot Detection), LCA (Lane Change Assist) sau TAS (Traffic Alert System) isi vor aduce contributia la minimizarea probabilitatii unui accident si la cresterea placerii de a conduce un SsangYong.

Din pozitia de noua nava amiral a producatorului creean, LIV-2 este modelul SUV directorial menit sa duca marca in noi segmente ale pietii.

Distribuie acest articol!