BMW prezinta Visionary - Google Spotlight Story
26.12.2016
        
Distribuie acest articol!   

BMW este prima marca auto din lume care utilizeaza tehnologia Google Spotlight Stories pentru o modalitate inovatoare de storytelling. Rezultatul este o experienta de brand prin realitate virtuala 360 de grade interactiva ce este transmisa prin intermediul YouTube. "Visionary" ofera o experienta captivanta unica a BMW VISION NEXT 100 – studiul de concept dezvoltat pentru centenarul BMW din 2016.

Prin Google Spotlight Stories, BMW permite fanilor automobilului si ai tehnologiei sa exploreze in mod interactiv BMW VISION NEXT 100 intr-o combinatie spectaculoasa de prezentare de produs si realitate virtuala mobila sofisticata. Fundamentul este o prezentare video 360 de grade, care este extinsa prin elementele interactive. De acum, utilizatorii pot patrunde in aceasta experienta prin intermediul aplicatiei YouTube pentru dispozitive Android, precum si prin aplicatie Google Spotlight Stories pentru sistemele de operare iOS si Android.

Revolutionarul vision vehicle BMW VISION NEXT 100 demonstreaza capacitatea de inovare si angajamentul marcii BMW de a ramane principalul formator al mobilitatii viitorului. Acest automobil combina sportivitatea unui coupe cu eleganta dinamica a unui sedan – dar, decat sa fie o masina de transport anonim, este un automobil foarte personalizat care este potrivit perfect pentru nevoile in schimbare ale conducatorului. Interactiunea dintre conducator si automobil este gestionata de Alive Geometry; modurile Boost si Ease ofera varianta operarii de catre conducator sau de catre automobil, iar interiorul masinii se schimba in functie de modul de calatorie.

"Visionary prezinta perfect modul in care BMW Group aplica cu maiestrie noile posibilitati de comunicatii digitale pentru a crea experiente intense si fascinante", declara Jorg Poggenpohl, director de marketing digital in cadrul BMW Group. "Suntem primul brand auto care utilizeaza Google Spotlight Stories. Acesta se potriveste perfect cu conceptul propriu al BMW de inovator si creator al viitorului".

"Visionary" a fost creat in comun de BMW si agentia de digital Jung von Matt. Agentia a creat conceptul in stransa colaborare cu echipa de creatie a Google, "ZOO". Ei au fost sustinuti suplimentar de agentia de productie Sehsucht, care a creat designul 3D.

Prin realizarea proiectului, toate partile implicate s-au angajat intr-o stransa colaborare – de la primul schimb de idei tehnologice si directii de impact creativ pana la productia finala. Rezultatul este un proiect digital inovator, fara precedent, transmis prin intermediul YouTube, cu un accent explicit pe dispozitivele mobile.

Google Spotlight Stories permite spunerea unor povesti interactive pe dispozitivele mobile, pe baza aplicatiei (iOS & Android) cu acelasi nume, precum si pe Spotlight Stories Engine, care este inclus in aplicatia YouTube pentru dispozitive Android.

Google Spotlight Stories este o combinatie de Storytelling si realitate virtuala mobila. O functie de imagine 360 de grade modifica smartphone-ul intr-o fereastra spre o alta lume. Interactivitatea este oferita prin senzorii inclusi in smartphone (giroscop, touch etc). Utilizatorul navigheaza prin experienta video si poate explora suplimentar subcapitole si poate activa alte perspective. Google Spotlight Stories este compatibil cu Google Cardboard. Odata creata, aceeasi poveste este valabila pentru utilizatorii iOS in cadrul aplicatiei Spotlight Story si suplimentar pentru utilizatorii Android prin aplicatia YouTube. Pentru utilizatorii versiunilor desktop si mobile web, un video 360 de grade fara facilitatile de interactivitate va fi oferit ca optiune alternativa.

Save

Save

Save

Save

Distribuie acest articol!