Dupa patru ani de cresteri cu doua cifre, marca Mercedes isi recupereaza fotoliul de lider al segmentului premium, detronand rivalul BMW. Revenirea Mercedes se datoreaza in principal recuperarii pe piata din China si diversificarii gamei de modele, in special in categoria SUV.
Cu aproape 1,9 milioane de unitati vandute pana in noiembrie, Mercedes si-a depasit deja volumele inregistrate anul trecut, inregistrand o crestere de 13,4%. Avansul este deja de 70.000 de unitati fata de BMW si 180.000 fata de Audi.
In 2011, cand Mercedes a inregistrat cea mai mare scadere, presedintele Daimler, Dieter Zetsche, a promis un plan de crestere fara precedent, pentru a reveni pe primul loc in segmentul premium pana in 2020. Iata ca obiectivul este realizat inca de pe acum, gratie celor patru ani consecutivi de crestere sustinuta.
In China, Mercedes a reusit o performanta uimitoare in ultimii patru ani – dublarea vanzarilor. In plus, marca s-a adaptat foarte bine cerintelor din categoria SUV, cu un excelent mix de modele la nivel global.