Recent lansat, noul Mercedes-Benz Clasa X promite sa fie cel mai opulent si mai bun pickup existent pe piata. Se bazeaza pe caracteristicile modelului Nissan Navara, succesorul global al vchiului Frontier, dar dispune de standarde specifice producatorului german.
Are un aspect de-a dreptul seducator, cu grila radiatorului impartita in doua si faruri cu LED extinse pe aripi. Spatele plat are o bara de protectie flancata de lumini inalte si subtiri. Exteriorul este modern si functional: hayonul se deschide la 90 de grade sau, in cazul optiunii fara bara de protectie, la 180 de grade. Zona de incarcare este dotata standard cu iluminare, iar lumina LED plasata in al treilea stop de frana lumineaza inrtreaga podea.
Clasa X are trei niveluri de dotare, cu diferite optiuni standard: Pure, Progressive si Power, noua culori si roti de 17, 18 si 19 inch.
La interior se pare ca aproape fiecare suprafata si coltisor au fost atinse de designerii de la Mercedes: o varietate de materiale contribuie la alcatuirea unei ambiante de lux: piele naturala, piele artificiala si diverse tesaturi.
Si sub capota Mercedez isi lasa amprenta specifica: vor exista patru tipuri de motoare, doua transmisii si trei tipuri de tractiune. Exista doua motoare diesel in linie de 2,3 litri: un motor turbo simplu cu putere de 163 CP si un motor bi-turbo cu putere de 190 CP cu doua turbine de diferite dimensiuni, pentru imbunatatirea puterii pe intreaga gama de turatii. Oferta pe benzina contine un singur motor, cu o putere de 160 CP. Varinta de top este motorul diesel V6 de 258 CP. Exista trei transmisii, una manuala cu 6 trepte si doua automate cu 7 trepte. Clasa X vine cu tractiune pe spate sau integrala permanenta sau selectabila, in functie de model.
Dotarile speciale includ o gama complete de echipamente de siguranta, optiuni inteligente de conectivitate si informatii din trafic in timp real.