La cateva luni dupa ce a doua generatie a SUV-ului low cost de la Dacia a debutat la Frankfurt, noul model intra si in portofoliul Renault. Incercarea de a descoperi eventuale diferente la exterior este inutila, deoarece, in afara de calandrul modificat si de o parte din hayon, cele doua versiuni sunt practic identice.
De altfe, diferentierile nici nu si-ar fi avut rostul, avand in vedere ca versiunea Renault va fi vanduta pe piete diferite fata de versiunea Dacia. Astfel, nici macar nu a mai fost nevoie ca grupul francez sa aplice costisitoarele schimbari de proiectare.
Acelasi lucru este valabil si pentru interior, astfel ca pentru a sesiza diferentele va trebui sa se compare ambele versiuni ale Duster, una langa cealalta. La bord, orificiile rotunde de aer de la Dacia au fost inlocuite cu unele orizontale, iar numarul acestora a scazut de la cinci la patru. Renault are si un volan nou, care pare sa fie mai rafinat, dar restul habitaclului ramane neschimbat, inclusiv panoul de bord.
Noul Duster sub sigla Renault va continua sa fie oferit cu transmisie pe doua si patru roti, propulsat de aceleasi motoare. In curand, clientii vor putea comanda motorizarea dCi 110 cu FWD, cu transmisie automata cu ambreiaj dublu.