Lansat in 2011, Peugeot 508 se pregateste pentru innoire. Rasata, noau generatie adopta alura unui coupe cu 4 usi, demn sa rivalizeze cu vedetele premium germane. Constructorul francez spera ca astfel sa revina cu succes in lumea modelelor premium, intr-un segment D in care limuzinele pierd teren vanzand cu ochii, in favoarea modelelor SUV.
Noul Peugeot 508 renunta la conceptul clasic de sedan cu 4 usi si portbagaj, in favoarea unei arhitecturi fastback, cu profilul plonjat spre spate, coborand constant, pana la hayon. Este mai scund cu 6 cm (1,40 m) si mai scurt cu 8 cm (4,75 m) decat generatia precedenta. Prin urmare, si volumul portbagajului a scazul la 487 litri (de la 515 litri).
Partea frontala a preluat proiectoarele full LED de la cel mai recent concept al marcii, Instinct. Designul fluid subliniaza caracterul sportiv, accentuat de lipsa cadrului metallic pentru geamurile laterale, o solutie tehnica pe care Grupul PSA o folosise ultima oara la defunctul Citroen C6!
Interiorul este dominat de plasa de bord inspirata de la conceptul Exalt, care a reinventat faimosul i-Cokpit de la Peugeot. Impresia de sportivitate este accentuata de volanul cu diametru redus.
Din punct de vedere tehnic, Peugeot 508 II foloseste platforma EMP2 a Grupului PSA. Motorizarile pe benzina sunt PureTech 180 CP si PureTech 225 CP, ambele cu transmisie automata EAT8. Oferta diesel este formata din BlueHDi 130 CP cu transmisie manuala cu 6 trepte (singura cutie manuala disponibila pentru versiunile de intrare in gama) si BlueHDi 130 CP, 160 CP si 180 CP cu transmisie automata EAT8. O versiune hibrid reincarcabila de 220 CP este asteptata pentru toamna lui 2019.
Productia va fi asigurata de fabrica de la Mulhouse, iar motoarele vor veni de la Tremery si Douvrin. Premiera mondiala se va consuma peste putin timp, la Salonul de la Geneva, comercializarea urmand sa demareze abia la toamna.