Prin noul BMW M2 Competition, BMW M GmbH impune noi standarde in segmentul compact al automobilelor sport de inalta performanta si adauga mai mult rafinament caracterului BMW M2 Coupe.
Piesa centrala a noului BMW M2 Competition este noul motor, bazat pe propulsorul de la BMW M3 si BMW M4. Motorul cu sase cilindri dispusi in linie, cu doua turbine si tehnologie M TwinPower Turbo furnizeaza 410 CP intre 5.250 si 7.000 rpm. Cuplul maxim al motorului – 550 Nm – este disponibil pe o plaja impresionanta, intre 2.350 si 5.200 rpm. Sistemul de evacuare dublu, cu control electronic al clapetelor finale, ofera acustica M distinctiva, in timp ce tehnologia M TwinPower Turbo furnizeaza eficienta remarcabila.
Noul BMW M2 Competition completeaza sprintul standard, de la 0 la 100 km/h, in 4,2 secunde (cu M DCT, 4,4 secunde cu transmisie manuala cu sase trepte). Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Automobilul poate fi comandat cu M Driver Package pentru a creste viteza maxima la 280 km/h – cu 10 km/h mai mult decat BMW M2 Coupe.
Cu design inteligent, sistemul de alimentare cu ulei pentru motor este preluat direct din motorsport, in timp ce sistemul de racire de la BMW M4 cu pachet Competition este utilizat si el cu cateva ajustari specifice modelului. BMW M2 Competition include variante de competitie pentru sistemele de alimentare cu ulei si de racire care au fost testate de-a lungul anilor in motorsport de catre marca. O grila BMW marita si un spoiler frontal nou, care asigura un flux de aer mai mare, sunt semnele de la exterior care indica utilizarea acestui sistem de racire imbunatatit. Emblema M Competition de culoare inchisa innobileaza partea spate a automobilului. Designul noilor oglinzi retrovizoare cu brat dublu imbunatateste aerodinamica – bratele duble sunt caracteristice pentru noul BMW M2 Competition.
Inginerii BMW M au ajustat si dinamica BMW M2 Competition, luand in considerare si performantele imbunatatite. Bara transversala din CFRP de la BMW M3/M4 este vizibila imediat in compartimentul motor. Aceasta imbunatateste rigiditatea sectiunii frontale si creste precizia directiei. Curbele caracteristice ale servodirectiei electromecanice, diferentialul M activ si sistemul Dynamic Steering Control (DSC) au fost si ele ajustate.
BMW M2 este primul model echipat cu comutatoare de selectie pe consola centrala care permit controlul instantaneu al caracteristicii si setarilor motorului, directiei si functiilor Drivelogic, daca se opteaza pentru M DCT. Diferitele configuratii pot fi combinate in orice mod doreste conducatorul si pot fi stocate pentru acces usor prin utilizarea butoanelor M1 si M2 de pe volan.
Noi, disponibile optional, scaunele M Sport sunt o combinatie spectaculoasa de design si functionalitate. Forma de scoica este puternic influentata de experienta BMW in motorsport si ofera conducatorului suport optim, in timp ce tetierele sunt integrate in spatarul scaunului. Spatarul are si un logo M2 iluminat la nivelul umerilor.
Noile frane M sport vin cu discuri de dimensiuni crescute pentru mai multa performanta (puntea fata: 400 mm, puntea spate: 380 mm). Sunt evidentiate de etriere de culoare gri (puntea fata: etrier fix cu sase pistoane, puntea spate: etrier fix cu patru pistoane). Disponibile optional, jantele de 19 toli din aliaj forjat (puntea fata: 9J x 19, puntea spate: 10J x 19) sunt disponibile si cu noul design Y-spoke. O noua culoare metalizata este disponibila exclusiv pentru BMW M2 Competition: Hockenheim Silver.