Francezii se numara printre cei mai apreciati stilisti, inclusiv in domeniul auto. Una dintre cele mai noi creatii ale lor, remarcabile din acest punct de vedere, este noul Peugeot 508, lansat cu doar cateva luni in urma. Istoria se repeta acum cu versiunea break, 508 SW.
Peugeot a dezvaluit versiunea cu pavilion extins a limuzinei sale din segmentului D inaintea debutului public, programat la Salonul Auto de la Paris, in toamna, si a lansarii vanzarilor, in luna ianuarie.
Directorul executiv Peugeot, Jean-Philippe Imparato, a declarat ca, in aceasta versiune, 508 „este la fel de impunator si impresionant ca o limuzina coupe”! Noul Peugeot 508 SW confirma transformarea marcii. Cu un design spectaculos si seducator, imbogateste cu adevarat gama.
La o inaltime de 1,42 metri, SW este coborat la fel de mult ca sedanul, fata de care are doar 3 cm mai mult in lungime. Si, la fel ca sedanul, are geamurile laterale fara cadru. Ofera mai mult spatiu interior, cu capacitate de incarcare de 530 de litri, cu capacul portbagajului inchis. Cu scaunele din spate rabatate, capacitatea creste pana la 1.780 de litri – cam la fel cat un Volswagen Touareg.
Deoarece linia tavanului nu coboara in spate in acelasi mod ca la sedan, spatiul pentru pasagerii din spate este mai generos, iar spatarul se poate inclina la 27 de grade. Remarcabila este si trapa panoramica, care lasa lumina sa inunde interiorul.
In esenta, de la montantul B in fata, break-ul coincide cu sedanul la interior, inclusiv la sistemele de bord si de-acum celebrul iCockpit.
PSA va oferi modelului 508 SW in sase variante de motorizare – doua benzina si patru diesel, variind intre 1,5 si 2,0 litri si producand intre 130 si 225 CP. Acestea vin impreuna cu o transmisie automata cu opt trepte. Va fi disponibila si o versiune hibrid plug-in, in ultima parte a anului viitor.