Ford este cea mai bine vanduta marca de import din Romania, in primele 6 luni din 2018
20.07.2018
        
Distribuie acest articol!   

Ford Romania anunta, intr-un comunicat de presa pe care il redam aici, ca in conformitate cu datele emise in aceasta luna de Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (D.R.P.C.I.V.), in prima jumatate a anului 2018 au fost inmatriculate 6.694 de unitati Ford (autoturisme si vehicule comerciale, cu exceptia Ford Trucks) ceea ce ii asigura marcii pozitia de lider al pietei de import pentru automobile si vehicule comerciale.

Cota de piata a Ford in perioada ianuarie – iunie a fost de 9,18%, iar comparativ cu perioada similara a anului trecut, marca americana a inregistrat o crestere de 16%, raportat la intreaga piata de vehicule.

In ceea ce priveste autoturismele, cele mai bine vandute modele au fost Focus, EcoSport si Kuga, iar 33% dintre autoturismele inmatriculate de Ford in prima jumatate a anului au fost SUV-uri, fapt ce arata tendinta pietei si preferintele clare ale clientilor din Romania pentru acest segment de vehicule.

Attila Szabo, director general Ford Romania NSC: „Vanzarile din prima jumatate a anului arata in mod clar apetitul romanilor pentru SUV-uri si suntem bucurosi sa vedem ca modelul EcoSport, pe care noi il producem la Craiov,a are succes. Suntem de asemenea multumiti de vanzarile masinilor din clasa B, segment unde Ford Fiesta devine din ce in ce mai puternica, atat in ceea ce priveste clientii privati, cat si in randul flotelor”.

„Piata de vehicule noi din Romania continua sa fie predominant reprezentata in zona de flote, acolo unde cel mai bine vandut model al nostru este Ford Kuga – lider al segmentului SUV-urilor compacte, cu o cota de segment de 14,15% si o crestere de 66% a volumelor de vanzari, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Cu toate acestea, in aceste 6 luni ale anului nu pot sa nu remarc saltul spectaculos al Ford pe partea retail, acolo unde a inregistrat o crestere de 105%, fata de prima jumatate a anului 2017. Acest salt ne duce direct pe locul al treilea in segmentul de retail, cea mai buna performanta a marcii Ford din ultimii 5 ani”, a incheiat Roxana Capata, director de vanzari Ford Romania.

Prin reteaua nationala de dealeri din Romania, Ford este prezent in 36 puncte de comercializare din toata tara, iar patru dintre acestea sunt FordStore, inaugurate in 2015 si 2016.

Ford continua planurile sale de extindere la fabrica din Craiova, astfel ca tot in prima jumatate a acestui an, compania a anuntat o investitie suplimentara de pana la 200 de milioane de euro pentru producerea celui de-al doilea model la uzina din Craiova si crearea a peste 1.500 de noi locuri de munca. Astfel, suma totala investita din 2008, anul preluarii uzinei din Craiova, si pana in prezent ajunge la aproximativ 1,5 miliarde euro, iar numarul de angajati la 5.900. Cel de-al doilea model se va alatura lui Ford EcoSport, a carui productie a demarat in octombrie 2017, dar si mult-premiatului motor de 1.0 litri EcoBoost.

Ultimul trimestru al lui 2018 vine cu o lansare importanta pentru marca Ford la nivel european, si anume noul Ford Focus, cel mai inovator, dinamic si fascinant Ford din toate timpurile, care deschide o noua era a tehnologiei, confortului, spatiului si a experientei de condus pentru clientii europeni ai segmentului compact.

Noul Focus va ajunge in showroom-urile Ford din Romania in luna august, urmand ca toate detaliile privind preturile, precum si lansarea oficiala a acestuia sa aiba loc in luna septembrie a acestui an.

Distribuie acest articol!