La doi ani dupa aparitia noului coupé Continental GT, a sosit momentul ca limuzina Flying Spur sa fie revizuita radical: o silueta mai puternica, un habitaclu care asociaza luxul si noile tehnologii si un motor W12 de 635 CP.
Traditia este inca valorizata la Bentley. Desi nu a rezistat tentatiei SUV-ului, constructorul britanic detinut de Grupul Volkswagen nu a abandonat piata berlinelor clasice. A treia generatie Flying Spur, cu o lungime de 5,32 m, este o rivala redutabila pentru Mercedes Clasa S Maybach si Rolls Royce Ghost.
De la distanta, Flying Spur pare a fi o varianta cu 4 usi derivata din Continental GT, chiar daca nu exista deocamdata nicio legatura oficiala intre cele doua modele. Fata de vechea generatie Flying Spur, silueta masinii are un aspect mai puternic, gratie nervurilor care pleaca de la faruri, pentru a ajunge la portiera din spate.
Partea din fata este dominata de calandrul masiv, pozitionat vertical si cu ramele cromate. Deasupra, pe capota, se regaseste noua versiune a celebrului ”B inaripat”. In spate, Flying Spur se distinge de Continental GT prin grupurile optice angulare.
In interior, plansa de bord este, in schimb, aproape identica cu cea de la coupé. Singura diferenta vizibila este la nivelul consolei centrale, care are gurile de ventilatie rectangulare. Modelul asociaza traditia, prin forma si portiere, cu modernitatea, reprezentata de un instrumentar complet digitalizat. In centru se afla un element rotativ, compus din trei fete: prima are un touchscreen de 12,3 inch, a doua are trei cadrane clasice, iar ultima fata este doar pentru decor. Bineinteles, o mare atentie a fost acordata finisajelor. Portierele sunt imbracate in piele, cu un efect 3D deosebit.
Sub capota se afla un W12 de 6,0 litri si 635 CP. Motorul dezvolta un cuplu de 900 Nm, care ii permite sa atinga viteza de 333 km/h si sa treaca de la 0 la 100 km/h in 3,8 secunde. Blocul motor este cuplat la o cutie de viteze automata ZF in 8 trepte si la o transmisie integrala care variaza distributia cuplului intre punti in functie de conditiile de drum. Pentru a castiga in agilitate, directia acestei berline de aproape 2,5 tone actioneaza si pe rotile din spate.
Comenzile vor fi deschise din aceasta toamna, iar primele livrari vor avea loc la inceputul lui 2020.