Lansat recent pe piata, SUV-ul electric Audi e-tron nu este disponibil decat in versiunea 55 quattro, cu un grup propulsor alcatuit din doua motoare, cate unul pe axa, cu o putere de 360 CP si un cuplu de 561 Nm (este disponibila si versiunea de 408 CP si un cuplu de 660 Nm), tractiune pe toate cele patru roti si o baterie de 95 kWh, care ofera o autonomie de 400 km.
Zilele trecute, Audi a anuntat lansarea unei noi versiuni, mai modesta, denumita 50 quattro. Echipata tot cu doua motoare, care furnizeaza o transmisie integrala electrica, aceasta noua versiune are cifrele de performana mai modeste: 313 CP, cu un cuplu de 540 Nm. Mai usoara, bateria are capacitatea de 71 kWh si asigura o autonomie de pana la 300 km.
Noul e-tron 50 quattro va fi modelul de intrare in gama de SUV-uri electrice de la Audi. Aceasta versiune ar trebui sa intre in productie la sfarsitul acestui an, iar constructorul promite un pret „sensibil mai mic” decat cel al lui e-tron 55 quattro, care este de peste 82.000 de euro.
Gama e-tron se va dezvolta in continuare, cu modele mai scumpe, o versiune sportiva aflandu-se deja in teste.