Volkswagen da startul innoirii, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt (IAA, 12-22 septembrie 2019). Din dorina de a da uitatii scandalul Dieselgate si a neutraliza pe cat posibil efectele acestuia, gigantul german a decis sa mute macazul, focusandu-se pe electromobilitate. Primul model din anuntata gama electrica vine la IAA: noua berlina compacta electrica ID.3. Dar asta nu e tot!
Constructorul a anuntat ca va profita de evenimentul din orasul de pe Main pentru a-si prezenta noul limbaj de design si noul logo. Obiectivul marturisit: „dorinta de a deveni mai tanar, mai digital si mai modern”.
„Salonul de la Frankfurt marcheaza o etapa cheie in reorientarea strategica a marcii Volkswagen. Rezultatele muncii noastre vor aparea in mod clar cu ID.3 si noul design al marcii. Suntem nerabdatori sa prezentam <noul Volkswagen> publicului”, a declarant Ralf Brandstätter, directorul de operatiuni de la Volkswagen.
Noul logo va fi „mai modern, mai clar si mai simplu”, asigura Volkswagen. Se stie ca va fi redus la elementele sale esentiale si prezinta un nou design bidimensional plat, care va permite o folosire mai flexibila si va putea fi identificabil in media digitala.
„Cu noul design, <noul Volkswagen> va deveni mai vizibil si mai perceptibil in designul vehiculelor, contactul cu clientii si prezentarea marcii in ansamblul sau”, a declarat constructorul intr-un comunicat. „Noua prezentare va fi nu numai indrazneata si colorata, dar va fi axata pe digital, de la logo pana in lumea imaginilor. Limbajul vizual al marcii va fi foarte diferit de cel prezentat de Volkswagen pana acum”.