Chiar dacă primul SUV din istoria Bentley se vinde foarte bine (peste 20.000 de exemplare în mai puțin de patru ani de carieră), constructorul britanic nu a ezitat să anunțe indroducerea versiunii facelift.
Fără să îl revoluționeze, firma din Crewe a lucrat mult la evoluția modelului său, iar schimbările sunt vizibile, mai ales la partea din spate. Grupurile optice nu mai sunt genul de „cărămizi” dreptunghiulare, ci au o formă ovală, elegantă, în genul celor de la Continental GT. Spațiul pentru plăcuta de înmatriculare a fost mutat mai jos, iar bara de protecție a fost regândită, astfel că întreg ansamblul câștigă la capitolul finețe și dinamism.
Partea din față a primit mici retușuri. Calandrul este mai lat și mai drept, iar prizele de aer au fost integrate în aripile față, pentru un aspect mai agresiv. Proiectoarele au fost redesenate și afișează o nouă semnătură luminoasă, eliptică.
La bord, Bentley Bentayga facelift a primit o consolă centrală reproiectată, iar volanul și prizele de aer au fost redesenate. Pe uși și-au făcut apariția noi inserții decorative. Scaunele sunt și ele noi.
Sistemul multimedia de ultimă generație, compatibil cu Android Auto și pentru prima dată cu Apple CarPlay, dispune de un ecran de 10,9 inch. Instrumentarul de bord este 100% digital, iar pasagerii de pe locurile din spate au la dispoziție o nouă tabletă tactilă de 5 inchi.
Bentayga este disponibilă în versiunea de serie cu 5 locuri, dar poate fi configurată și cu 4 locuri (cu două scaune individuale în spate) sau poate fi comandată în varianta cu 7 locuri (cu trei rânduri de scaune).
În privința motorizărilor, nimic nou de semnalat. La momentul lansării va fi disponibil un V8 de 4,0 litri biturbo pe benzină de 550 CP și 770 Nm. Motorizarea hibridă plugin (V6 de 3,0 litri turbo asociată cu un motor electric, de 449 CP și 770 Nm) și versiunile W12 (6,0 litri biturbo de 608 CP sau 635 CP, pentru Bentayga Speed) vor fi disponibile mai târziu, în cursului anului.