Designerii BMW apără noua grilă frontală, pe care o consideră specială
05.04.2021
        
Distribuie acest articol!   

De mai bine de un an, noul design al grilei frontale BMW continuă să provoace controverse, în principal din cauza dimensiunilor mari și aspectului masiv, chiar agresiv. În ciuda valurilor create, producătorul din München a anunțat că nu intenționează să se renunțe la designul actual. O decizie argumentată pe evoluția din piață: noua grilă nu pare să fi încetinit vânzările bavarezilor, ci dimpotrivă!

Într-un interviu acordat recent publicației Autocar, Adrian van Hooydonk, șeful de design al Grupului BMW, și Domagoj Dukec, șeful de design pentru marca BMW, au pledat în favoarea noii grile, susținând că aceasta atrage atenția.

”Dacă doriți să creați ceva care să iasă în evidență, trebuie să fie distins și diferit. Dacă doriți să ajungeți la anumiți clienți, trebuie să ieșiți în evidență. Nu este scopul nostru de a mulțumi pe toată lumea, dar trebuie să îi mulțumim pe clienții noștri. Totul depinde de ei”, explică Domagoj Dukec.

Iar clienții par să fie de acord cu șefii de design ai constructorului german, dacă e să ne luăm după cifrele de la vânzări. BMW a înregistat o creștere surprinzătoare a vânzărilor, cu 3,2%, în ultimul trimestru al anului 2020.

În viitor, modelele sportive BMW vor primi grile verticale precum noile M3 și M4, în timp ce vehiculele electrice vor adopta grile ”false” asemănătoare celor de la iX, care vor găzdui o serie de echipamente, inclusiv senzori de conducere autonomă.

La rândul lor, viitoarele limuzine vor avea calandrul ”îngust”, întrucât BMW încearcă în continuare să diferențieze modelele sale cât mai clar. ”Mărim oferta pentru clienții noștri. Acesta este secretul pentru creșterea vânzărilor. Nu putem vinde mai mult din același lucru”, argumentează van Hooydonk.

Distribuie acest articol!