Lamborghini Huracan Tecnica, un omagiu adus motorizării termice
15.04.2022
        
Distribuie acest articol!   

Pentru a marca finalul de carieră a modelului Huracan, Lamborghini a prezentat această versiune ”de adio”, denumită Tecnica și dotată cu un V10 de 640 CP.

Un supercar de excepție, conceput atât pentru drumurile publice, cât și pentru circuit.

În paralel cu demararea procesului de electrificare, Lamborghini aduce astfel un omagiu motorizării 100% termice. Huracan Tecnica preia mecanica de pe STO, însă aspectul general este mai puțin agresiv.

Designul este inspirat de la Essenza SCV12, cu pavilionul vopsit în negru, pentru contrast, jante pe 20 de inch cu design special și partea frontală cu forme mai ascuțite.

Motorul V10 de 5,2 litri aspirat livrează 640 CP și 565 Nm. Este cuplat la puntea spate prin intermediul unei transmisii cu dublu ambreiaj și 7 rapoarte. Performanțe: 0-100 km/h în 3,2 secunde, 0-200 km/h în 9,1 secunde și viteză maximă de 325 km/h.

Tecnica are 6,1 cm mai mult în lungime decât Huracan Evo și cântărește doar 1.379 kg. Spatele este dominat de evacuările cu desen hexagonal și un difuzor care, împreună cu eleronul, îmbunătățește rezistența aerodinamică cu 20% și crește apăsarea cu până la 35%, comparativ cu Huracan Evo RWD.

Printre dotările care contribuie la o maverabilitate de top se numără și direcția integrală (toate cele patru roți sunt viratoare).

Interiorul are un layout revizuit la instrumentarul digital și display-ul central, cu numeroase posibilități de personalizare, în funcție de gusturile celui de la volan.

Pentru moment, Lamborghini nu a anunțat prețul acestei noi versiuni Huracan.

Distribuie acest articol!