Un portal britanic specializat în compararea ofertelor de asigurare, Confused.com, s-a distrat recent, analizând numărul de căutări realizate pe Google, despre automobilele sport.
Statistica a fost realizată pe baza căutărilor Google din ultimele 12 luni (până în august 2022). Website-ul în cauză a concluzionat că modelul cel mai popular printre utilizatorii de internet din întreaga lume este coupe-ul Audi R8.
Modelul emblematic al constructorului german a făcut obiectul a 22,53 milioane de căutări. Pe poziția secundă s-a clasat SUV-ul sportiv Lamborghini Urus, cu 20,06 milioane de căutări.
„Super SUV-ul” Lamborghini este în continuare unul dintre cele mai rapide automobile din lume, cu numeroase recorduri la activ. Prin urmare, este firesc să se bucure de o asemenea popularitate și în căutările Google!
Podiumul este completat de un model relativ vechi, dar care demonstrează că nu și-a pierdut atractivitatea: BMW i8. Sportiva bavareză a totallizat 18,43 milioane de căutări.
Confused.com a dezvăluit, de asemenea, care dintre mărcile producătoare de modele sportive poate pretinde că este cea mai populară pe internet. Deloc surprinzător, aceasta este Lamborghini. Producătorul italian a fost subiectul a peste 58.155.700 de căutări.
Pe locul secund se află BMW (26.753.000 căutări), urmat de Ferrari (25.352.990 căutări).
Alte mărci care au generat numeroase căutări sunt Porsche (25.116.590), Audi (22.897.600), Nissan (22.855.000), Ford (22.368.000), McLaren (21.766.800) și Toyota (17.260.000).