La fel ca toți constructorii de volum, Peugeot își pregătește activ viitorul electric. În următorii ani, accentul va fi pus pe noutățile electrice, scopul final fiind electrificarea completă a gamei.
Se știe deja foarte bine că 2035 va fi anul limită până la care toate automobilele comercializate pe piața continentală trebuie să fie exclusiv electrice. Constructorii se văd astfel obligați să se adapteze la legislația impusă la nivelul Uniunii Europene.
În cazul Peugeot, acest producător și-a anunțat deja intenția de a nu mai vinde niciun model cu combustie internă încă din 2030.
În acest sens, constructorul francez a dezvăluit recent ”foaia de parcurs” globală pentru viitoarele sale modele. Este vorba de un program ambițios, parte a proiectului botezat E-Lion.
Primul pas în acest sens îl va constitui trecerea la motorizări hibride. Acest proces de hibridizare va fi unul generalizat, deci va viza toate modelele din gamă, de la 208 la 5008, trecând și pe la 308 sau 408. Hibridizarea va lua forma unei noi tehnologii, PureTech de 100 CP sau 136 CP, combinată cu un motor electric de 21 kW.
Versiunea electrică a lui 3008, denumită E-3008, ar putea parcurge până la 700 de kilometri cu o singură încărcare. Mai târziu își va face apariția și E-5008, grație noii platforme SLTA. Aceste două modele ar urma să fie primele din noua serie de electrice, lansate până în 2024.
Proiectul Peugeot prevede, de asemenea, reutilizarea unor piese și reciclarea anumitor elemente, precum ornamentele sau căptușeala scaunelor. De asemenea, se are în vedere mărirea duratei de utilizare a automobilelor, astfel încât să se ajungă la 20 și chiar la 25 de ani, față de 15, în prezent.
În privința neutralității amprentei de carbon, Peugeot și-a propus să atingă această performanță până în 2038.