BMW Group Romania, reprezentanta locala a constructorului auto german, a lansat noua generatie a limuzinei Seria 7, disponibila in doua versiuni de caroserie, standard si alungita, la preturi cuprinse intre 74.000 si 93.800 de euro, cu TVA. Caracteristicile de design cum ar fi proportiile dinamice ale masinii, linia joasa si alungita a geamurilor laterale, suprafetele sculptate, grila radiatorului traditionala BMW exprima stilul modern in timp ce grila mare a radiatorului si liniile orizontale accentuate subliniaza puterea absoluta si forta masinii.
Gama de motoare este complet noua. Varful de gama este un V8 pe benzina cu tehnologie Twin Turbo si injectie directa de benzina (High Precision Injection). Noua Seria 7 este disponibila in Romania cu o motorizare diesel si cu doua pe benzina, Propulsorul de baza, cel diesel, are o capacitate cilindrica de 3.0 litri, dezvolta 245 CP si este disponibil doar pe varianta de caroserie standard. Motoarele pe benzina, disponibile atat pentru caroseria standard, cat si pentru cea alungita, au o capacitate cilindrica de 3.0, respectiv de 4.4 litri. Primul propulsor dezvolta 326 CP, iar cel de-al doilea 407 CP. Cutia automata cu sase trepte cu dinamica optimizata a schimbarilor este disponibila standard la toate motorizarile.
Conceptul inovator de interior cu o amplasare clar structurata a functiilor pentru conducere si confort asigura un nivel inalt de ergonomie. Ambianta este exclusiva, sofisticata si imbietoare. Suprafete line, materiale de inalta calitate‚ confortul si marimea spatiului interior imbunatatite confera interiorului o impresie armonioasa, generoasa si luxoasa. Plansa de bord orientata spre sofer cu display-ul sau special cu tehnologie Black Panel, selectorul electronic al cutiei de viteze de la transmisia automata oferit standard si plasat pe consola centrala in imediata vecinatate a unitatii Dynamic Driving Control si a sistemului iDrive ca si volanul multifunctional cu o gama extinsa de functii garanteaza o experienta de condus fara precedent.
Noua generatie a sistemului iDrive dispune de un display de 10,2 inch, prezentare grafica de inalta rezolutie, structura meniului optimizata, un nou buton de comanda pentru selectarea si managementul functiilor prin rotire, apasare si basculare, butoane pentru selectie directa si, pentru prima oara butoane pentru programarea libera a functiilor favorite, pentru o operare si un control mai intuitiv. De remarcat si sistemul BMW ConnectedDrive, oferit optional, care ofera acces nelimitat la internet prin intermediul displayului masinii.
Noua Serie 7 este prima limuzina BMW cu punte fata cu brate duble suprapuse, punte spate integrala in V exclusiva la BMW, punte fata si spate realizate in mare parte din aluminiu. Suspensia pneumatica spate oferita standard la BMW 750 Li si BMW 740 Li. Controlul dinamic al amortizarii, inclusiv Dynamic Driving Control, este oferit standard. Amortizoarele, dinamica schimbarii treptelor ca si reactia la apasarea pedalei de acceleratie si asistarea directiei pot fi modificate din butonul Dynamic Driving Control in trei trepte Confort, Normal si Sports. Exista si un mod special de tractiune si setarea Sports+ cu reducerea actiunii sau dezactivarea totala a sistemului DSC, pentru un mod de conducere sportiv.