Versiunea de top Opel Insignia OPC va fi lansata pe 7 mai, avand premiera la Salonul Auto de la Barcelona, la 10 ani dupa lansarea primului model OPC (Opel Performance Center). Inima acestui model este este motorul turbo V6 de 2,8 litri, derivat din puternicul propulsor pe benzina deja disponibil pentru cel mai performant model al gamei Insignia, si care ofera 325 CP. Aceasta crestere a puterii a fost obtinuta printr-un proces special de dezvoltare a motorului si prin reproiectarea sistemului de evacuare, reducand astfel in mod semnificativ contra-presiunea. Insignia OPC este disponibil cu o transmisie manuala cu 6 trepte. Cuplul puternic, de 400 Nm, asigura din plin putere de tractiune, chiar si la turatii reduse. Insignia OPC atinge o viteza maxima de 250 km/ora (limitata electronic) si accelereaza de la 0 la 100 km/ora in doar 6 secunde.
Noul sasiu mecatronic a fost coborat cu 10 mm si are o noua punte anterioara. Arhitectura suspensiei fata a modelului Insignia OPC pastreaza asa numita bara McPherson, insa este o varianta superioara, denumita HiPerStrut („high performance strut" – bara cu performante ridicate). Aceasta ofera o senzatie mai buna de control asupra directiei, reducerea perturbarilor directiei provocate de cuplul ridicat si o sporire a manevrabilitatii. Suspensia adaptativa FlexRide se adreseaza in mod clar celor care prefera un stil de conducere sportiv, care pot selecta trei moduri sport diferite: modul standard pentru setari de confort ridicat, un mod sport special si modul OPC pentru performante optime. Pentru prima data in cadrul portofoliului OPC, sistemul Adaptive 4×4 si diferentialul autoblocabil electronic (eLSD) pentru puntea posterioara sunt dotari standard. Cunoscatorii vor remarca etrierele Brembo si discurile de frana perforate de 355 mm pe puntea fata.
Caroseria este inspirata din prototipul GTC din 2007, pastrand insa filosofia de design Insignia. Spre deosebire de versiunile Insignia mai putin puternice, modelul OPC are partea frontala cu doua prize de admisie verticale de mari dimensiuni, iar la spate evacuarea dubla este integrata in bara. Jantele de 19 inch (cu pneuri 245/40) sunt dotari standard, iar cele de 20 inch (cu pneuri 255/35) sunt disponibile optional. In interior sunt oferite scaune Recaro, volan sportiv cu baza plata si schimbator de viteze cu maner special al schimbator de viteze. De asemenea, modelul OPC este prevazut cu instrumente de bord cu aspect distinct.
Vanzarea noului Opel Insignia in Europa va debuta in aceasta vara.