Anuntata fuziune intre Porsche si Volkswagen ar putea reinvia un nume legendar din istoria automobilului, Auto Union. Acesta a luat nastere in 1932, reunind mai multe marci, in incercarea de a face fata crizei din acea perioada – ce coincidenta! Asa a aparut sigla cu cele patru cercuri, logo-ul de astazi al marcii Audi, fiecare cerc reprezentand cate una din marcile care au format grupul – Audi, DKW, Horch si Wanderer. Auto Union a fost un gigant al industriei auto germane din epoca, a carui faima s-a raspandit gratie exceptionalelor modele sport.
Pe cat de celebre au fost “sagetile argintii”, pe atat de mult a avut de suferit numele Auto Union, in urma colaborarii cu regimul nazist. La vremea respectiva, Hitler a cerut constructorului german sa realizeze masini de curse cu care sa domine intrecerile internationale. Auto Union nu a reusit, mai apoi, sa scape de stigmatul colaborarii cu regimul nazist.
Cat despre evolutia discutiilor dintre Volkswagen si Porsche, ultimele vesti nu sunt deloc bune. Volkswagen a suspendat discutiile, invocand atitudinea prea putin constructiva a celor de la Porsche. Se pare ca motivul blocajului, conform presei germane, este pozitia celor de la Volkswagen, exprimata de Ferdinand Piech, presedintele Consiliului de Administratie, care a declarat ca Grupul Volkswagen nu va prelua datoria Porsche, cifrata la circa 10 miliarde de euro. De cealalta parte, cei de la Porsche au dat asigurari ca discutiile vor continua, insa au refuzat sa comenteze in vreun fel stadiul actual al negocierilor.